wtorek, 25 grudnia 2012

Dzień Bożego Narodzenia i cudowne prezenty...

Dopiero dziś składam Wam życzenia z okazji Świat Bożego Narodzenia...
Przede wszystkim życzę Wam, aby ten czas upłynął w zdrowiu, szczęściu, radości i miłej rodzinnej atmosferze! 
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog i jeszcze raz dziękuję za miłe komentarze.

Przy okazji pochwalę się Wam pięknymi prezentami, które znalazłam wczoraj pod choinką.
Ojjj... wiedział Mikołaj, co sprawi mi największą radość.
Prezentów było wiele, a wśród nich znalazły się i te związane z moją pasją, czyli szyciem.

Pierwszy z nich to świetna książka, od której nie mogę oderwać od wczoraj wieczora oczu:
"ENCYKLOPEDIA MATERIAŁÓW ODZIEŻOWYCH".


Polecam, gdyż jest to pięknie ilustrowany leksykon z opisem do prawie chyba każdego gatunku tkaniny!



Można w niej znaleźć mnóstwo praktycznych porad !!




Drugi prezent, który sprawił mi ogromną radość, to linijki krawieckie, a dokładnie: krzywik krawiecki łyżwa,  krzywik krawiecki miecz i tradycyjna linijka pół metrowa.



Ciągle narzekałam, że nie mam porządnej długiej linijki, to teraz ma ich aż w nadmiarze!


Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIAT !!



6 komentarzy:

  1. Piekny prezent mikołaj sprawił dla Ciebie i wzajemnie wszystkiego dobrego życzę, dużo radości i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja życzę Tobie wspaniałego Nowego Roku,
    niechaj ten czas zwolni nieco kroku,
    byś miała więcej chwil na szycie,
    czyli na Twoje wspaniałe twórcze życie!
    Ściskam świateczno-noworocznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt! Chyba bardzo grzeczna byłaś, bo Mikołaj obdarował cię pięknymi prezentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąt w rodzinnej atmosferze [byłaś grzeczna taka ilość prezentów?] Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo za życzenia i miłe słowa!
    Oczywiście byłam cały rok bardzo grzeczna, a do tego w Wigilie obchodzę urodziny, więc Mikołaj ma mnie dwa razy na liście prezentów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super linijki! Ja takich nie mam... Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń