piątek, 25 kwietnia 2014

Wiosenne okno

Wraz z nadejściem tegorocznej wiosny w mojej kuchni, pojawiły się nowe zasłony.
Zdjęcia okna niestety nie najlepszej jakości, ale mam nadzieję, że chociaż troszeczkę oddają urok zasłonek.


Przyszycie falbanki było dla mnie nie lada wyzwaniem, ale udało się - wyszło tak jak chciałam!



Zasłonki sprawiły, że kuchnia nabrała nowego wyglądu, a moje samopoczucie od razu się poprawiło.


Życzę Wam samych pogodnych dni tej wiosny!


Pozdrawiam Was serdecznie!

Weronka


21 komentarzy:

  1. Rewelacja, fajne kolorki, takie właśnie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłonki są teraz na topie :) Bardzo ładnie Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę zmian i kuchnia wydaje sie nowa;)kolory super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne. Nie spodziewałabym się, że tak fajnie może wyglądać pastelowe zestawienie w oknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no, trochę późno tu wpadam ;) .... zasłonki już się trochę zestarzały ale nadal są czarujące ♥

    OdpowiedzUsuń