niedziela, 3 marca 2013

Chorągiewka i poduszki

Jakiś czas temu bardzo spodobały mi się chorągiewki szyte przez Kasię z bloga http://kreatywnezycie.blogspot.com/.
Postanowiłam sama uszyć taką ozdobę.


Najwięcej problemu sprawiło mi przyszycie lamówki.
Oczywiście do uszycia chorągiewki wykorzystałam fioletowe szmatki.


Poza tym u mnie w mieszkaniu pojawiły się dwie nowe (też fioletowe) podusie, tradycyjna i typowy wałek.


Z resztek materiału uszyłam do kompletu wyściółkę do koszyka, w którym trzymam czasopisma i książki.





Jeszcze raz dziękuję za wszystkie odwiedziny na moim blogu oraz pozostawione miłe słowa.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego niedzielnego popołudnia.
U mnie co prawda słoneczko schowało się za chmurki, ale wierzę że już wkrótce wiosna zawita na dobre.

21 komentarzy:

  1. Chorągiewki bardzo ładne, a te poduchy wyjątkowo urocze, lato mi już przypominają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Mi też te poduchy kojarzą się z latem, a dokładniej z opalaniem w ogródku lub na plaży!! ;-)

      Usuń
  2. przede wszystkim super spasowałaś tkaniny, wszystko razem komponuje się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Miło mi to słyszeć, bo zawsze mam problem z dobraniem tkanin do siebie pod względem kolorów ;-)

      Usuń
  3. o jakie cudeńka, przepiękna kolorystyka
    mam pytanko - czy wałek - samą poduszkę kupowałaś czy wypychałas??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :-)
      Środek wałka to zwykła poduszka z Ikei, kupiona w promocyjnej cenie za około 4 zł i zwinięta w rulon ;-)
      Do końca nie jestem pewna, ale to chyba dokładnie ta:
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10125306/

      Usuń
  4. Słodkie, cudowne, urocze! :D I ♥ it!
    Pozdrawiam ciepło znad filiżanki kawy :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Mam nadzieję, że kawka smakowała ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ach! Jak mi się podobają te twoje materiały ♡ Wszystkie uszytki wyglądają przepięknie, a ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne :)

    PS1: Dziękuję za odwiedziny, miłe słowa i zapisanie się na candy :) Życzę powodzenia w losowaniu!

    PS2: Jest taka specjalna stopka do lamowania. Niestety, tania nie jest, ale bardzo ułatwia szycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! :-)
      Muszę w końcu zaopatrzyć się w tę stopkę, ona na pewno ułatwi mi szycie...

      Usuń
  6. W weekend wioskowałam i miałam ograniczony dostęp do netu, chociaż starałam się być na bieżąco [za co spotkał mnie ochrzan ze strony mojego chłopa:D]. I jakoś przegapiłam twoje poduchy! Więc w ramach nadrabiania zaległości:

    Koszyk z tą wyściółką wygląda słodziachnie a z poduszkami w środku to już w ogóle miodzio. Te chorągiewki też są śliczne:) No same słodkości ale bez przesytu:D

    PS. Też miewam problemy z lamówką, jak już się za nią biorę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :-)
      Cieszę się bardzo, że to co uszyję podoba się odwiedzającym blog :-)
      A lamówka szyta bez specjalnej stopki, generalnie chyba wszystkim w jakimś tam stopniu sprawia trudność.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. piękne prace, podusie zachwycają:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń