czwartek, 22 stycznia 2015

Styczeń...

Po tak długiej przerwie w blogowaniu, sama nie wiem od czego zacząć...
Czas pędzi bardzo szybko, ciężko mi uwierzyć, że to już koniec stycznia.
Mimo wszystko mam nadzieję, że w tym roku na moim blogu pojawi się trochę szyciowych postów.

Dziś pokażę Wam zaległe zdjęcia - zasłonkę w pokoju mojej córci.


Ehhh... nie lubię fotografować zasłonek w oknach, ale mam nadzieję, że te zdjęcia nadają się do pokazania.


Bardzo długo nie miałam pomysłu na urządzenie pokoju córeczki...
Zasłonka w oknie to jeden z pierwszych elementów, które się w nim pojawiły.



Oczywiście resztki materiału zostały wykorzystane i powstała z nich patchworkowa poduszka.


Jeszcze pokażę Wam fartuszek, który jakiś czas temu uszyłam dla córci.



To tyle na dzisiaj z szyciowych "spraw" :-)
U mnie w domu nadal mnóstwo ozdób świątecznych, ale mimo tego w salonie co rusz pojawiąją się kwiaty przypominające o wyczekiwanej przeze mnie wiośnie.



Pozdrawiam Was serdecznie!
Weronka

5 komentarzy:

  1. Śliczny ten materiał w drzewka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie!!! i ta podusia i fartuszek, dekoracja okna taka delikatna, podoba mi się, pozdrawian

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba :) Bardzo fajny pomysł na zasłonkę i firankę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te firanki :) rozumiem dodatki wiosenne, sama się już nie mogę doczekać słoneczka i pięknej zieleni dookoła. Żeby ją przywołać zakupiłam ostatnio miskanta w donicy. Wychodzę teraz na taras bardzo często by go podziwiać i sprawdzić jak reszta roślin - wiosna jest już blisko :)

    OdpowiedzUsuń