wtorek, 22 lipca 2014

Poduszki...

W ostatnim czasie na mojej kanapie pojawiły się nowe poduszki.
Tym razem beżowo-różowe :-)
Poduszki, za wyjątkiem jednej, szyłam metodą patchworkową.






Nowe poduszki bardzo ożywiły salon i nadały mu wakacyjno-letni klimat.
Fajnie kompnują się też z zakupioną przeze mnie miętową narzutą na kanapę.




Tkaniana w motylki bardzo przypadła mi do gustu nie tylko ze względu na kolorystykę, ale również na gatunek bawełny, który przypomina len.



Pozdrawiam Was wakacyjnie i życzę wszystkiego dobrego!



Weronka


25 komentarzy:

  1. Poduszki wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie ,świetnie to na poduchach widać , ładne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wesoło na tej twojej kanapie, doprawdy letnie klimaty od tych poduszek biją! świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze - ta w szachownicę podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są. I rzeczywiście wyjątkowo wakacyjnne, lekkie takie, radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to wygląda! W momencie, gdy byłam na etapie wykańczania swojego domu w Warszawie, zdecydowałam się na projekt wnętrza, ponieważ sama nie mogłam się zdecydować na żaden styl. W projekcie znalazło się dużo dodatków tego typu - efekt końcowy mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń